Kozmetik Dermatoloji

Antik Mısır çağına kadar ulaşan kanıtlar insanların yüzyıllardır daha canlı, parlak, pürüzsüz, genç ve çekici görünme arzusunu öne çıkarıyor. Eski çağlarda yaşam beklentisi ortalama 20-30 yaş iken günümüzde gelişen teknoloji, tedavi yöntemleri, iyileşen yaşam standartları sayesinde daha iyi, sağlıklı yaş alıyor ve daha uzun yaşıyoruz. Bu uzun "ömür" de "gençlik" arzusunun artışıyla birlikte geliyor.

Yaş alma, güneş ışınlarına uzun süre ve yoğun maruz kalma, bazı dermatolojik hastalıklar ve genetik özellikler, hava kirliliği, yüksek UV maruziyeti gibi çevresel faktörler , solaryum veya sigara gibi sakıncalı alışkanlıklar cildin genç, parlak, pürüzsüz görünümünü kaybetmesine neden olur . Bunun sonucunda mat, donuk, lekeli, düzensiz yüzeyli ve cansız görünümde bir ciltle baş başa kalırız.

Kozmetik dermatoloji uygulamaları bizlere kolay uygulanabilen, iyileşme süresi kısa, cildin doğal yaşlanma süreçlerini yavaşlatan çok sayıda cerrahi dışı tedavi alternatifi sunar. Cildimizde gözle gördüğümüz pek çok soruna, kişiye özel, etkili çözüm yöntemleri sunar.

Dermatolojik muayeneniz yapıldıktan sonra kişiye özel tedavi yöntemleri ve protokolleri belirlenir.

Kozmetik dermatoloji uygulamalarının en büyük artılarından biri uygulamalardan sonra hastaların kolaylıkla sosyal hayatlarına dönebilmesi, bunun yanında doğal ve etkin sonuçlar elde edilmesidir.

Kliniğimizde verilen Kozmetik Dermatoloji Hizmetleri;

• Nö rotoksin tedavisi (kırışıklık, diş sıkma (bruksizm), aşırı terleme (hiperhidrozis) tedavisi)

• Dolgu uygulamaları (dudak dolgusu, çene ve çene hattı dolgusu, göz altı dolgusu, yüz dolgusu, şakak dolgusu, elmacık kemiği dolgusu vb.)

• Mezoterapi (yaşlanma karşıtı, sıkılaştırıcı, gıdı inceltici, leke azaltıcı, iyileşme destekleyici, göz çevresi mezoterapileri, saç dökülme tedavileri, matriks aşısı, nem aşısı, paris ışıltısı, dna ışıltısı ve daha fazlası)

• Mikroiğneleme

• Kimyasal peeling

• Enzimatik peeling

Karbon peeling (gözenek sıkılaştırma, sebum dengesini düzenleme, cilt yağlanmasını azaltma)

• Altın iğne radyofrekans (akne izi tedavisi, cilt gençleştirme ve sıkılaşma, kırışıklık tedavisi, yara izi tedavisi, rosacea tedavisi, melasma tedavisi)

• Lazer uygulamaları (dövme silme, leke tedavisi, damarsal lezyonların tedavisi, cilt gençleştirme, karbon peeling, gözenek sıkılaştırma, sebum dengesini düzenleme)

Tıp bilimi ve teknolojinin bize sunduğu imkanları kullanarak cilt sağlığı açısından başarılı sonuçlar almak için en önemli aşama doğru tanıların konularak tedavinin planlanmasıdır.

Cilt sağlığınız için cildinizi uzman ellere emanet edin.  Cilt sağlığını önemseyen, biraz ışıltı katmak ve yıllara meydan okumak isteyen herkesi kliniğimize bekleriz.